Saturday, March 19, 2011

StOrY-hard Time..

kenapa hard time..??
sebab...
aku dlm dilema...
nak pilih tu ke...ni ke... tak kot yg nilah best...
haa...??
ape bende ko merepek nih..???
wokei..sebenarnya aku dah tukar blog title aku...
ntahlah...aku nie pendirian x tetap skit...
TAPI....AWAS..!!! pendirian tak tetap aku tuu kadang2 je datang....
haa....terer x..?? <perasan>
aku dapat rasakan sume org especially girls ada feeling macam aku nih...
especially lg...mse nk shopping lah... :-)

Haa...!!! nak pilih yang mana satu aku suke yang wane merah tuu...
So...aku rse mungkin lepas nie aku akan tukar lg blog title aku...
mungkin esok aku leh tukar...
mungkin 3 minggu lagi aku tukar...
mungkin mse birthday aku...aku tukar
mungkin thn dpn aku tukar...
'mungkinkah bersama 2 jiwa ini...' <aku promote anuar zain tau>

<-^_^->





No comments:

Post a Comment