Saturday, May 7, 2011

StoRY-kesian kat diri sendiri part 2

  Oke.. jawapan die ialah b) aku tunggu je sampai abang aku balik yew...nak mampus ke bukak komputer tuu sendiri. So aku pun tunggu sampai lah esok hari...(sebab abg aku balik lmbt pulak malam tuu...).
Cerita die takde apa2 sebenarnya... komputer boleh bukak. Okey semuanye...tapi modem...!!!
aku rasa modem rosak. Tak leh pakai kot.... Abang aku tara cakap pa..pa pun. Jadi aku pun agak sedih lah sebab kalau modem x leh pakai internet takdak... tetapi abang aku telah membawa balik...

JENG...JENG...JENG 
HA...HA...HA... namanya broadband...
dari mana abang aku dapat... mane boleh gitau.. TOP SECRET  antara aku...abang...n' famili.
Setelah lama menggunakan broadband nie..
AKU DAH TAK TAHAN DAH NIE...KENAPA LAH IA agak LEMBAB!!
OKeeyyy kadang2 bende ni lembab dan cepat. Aku rase cam magic pun ade. Apapun bende nie telah menyumbangkan sedikit sebyk ke arah kecemerlangan internet kat umah tuu. Tak boleh lawan modem aku yang super power tuu yang tak tau bleh gune ke tak... :-(
Abang aku ade cite pasal unifi... tapi bende mahal loh....
Takpe aku bersabar...dapat lah kurangkan penggunaan internet kat rumah aku.
Aku gune internet pun sekarang ni nak tengok maharaja lawak...
huhu umah aku takde astro warna le... dan aku amat berterima kasih kat youtube.. :-p

No comments:

Post a Comment